Festival A Love Supreme V

– 6 i 7 d’octubre 2023 – 

Festival A Love Suprem V

Torna per fi el festival internacional bi-anual A Love Supreme, de músiques valentes i creació inter-trans-disciplinar. Ens esperen concerts de música electrònica i experimental amb instruments de creació pròpia, tècniques exteses d’instruments clàssics, diàleg amb arts de performance i visuals, i ambient festiu creat quasi en exclusiva per artistes dones/no binàries d’arreu del món.
La programació està realitzada per Ivana Ray Singh en col·laboració amb la plataforma Música Dispersa (liderat per Roberto Vilella entre Madrid i Londres) i la xarxa d’artistes dissidents Sympoietic Sound Network (amb entorn a 300 artistes internacionals).
Reserves: konventreserva@gmail.com

MIRRORED FATALITY (Philippines, Pakistan, USA)

https://www.instagram.com/mirroredfatality/

https://mirroredfatality.bandcamp.com/album/ecocide-3urth

Mirrored Fatality recorda la totalitat de la carn desmembrada i muten com a terratoides perennes pol·linitzadores creuades. Entrellacen xarxes de ràbia glitch amb ressonància corroïda i regeneren les espores abandonades amb el seu bioma immersiu: ECOCIDE 3URTH: un espectacle d’instal·lació ritual de transmutació i biohacking en viu on els cossos tecnològics de la fatalitat reflectida s’activen internacionalment com a multiespècies de criatures, terratoides i transhumans. Mobilitzen la seva tradició transmèdia com a crides a l’acció contra la transfòbia, el colonialisme, la catàstrofe climàtica i el capitalisme de vigilància. experimenten amb animació 3D, pel·lícula interactiva de realitat mixta i regeneració decolonial amb les seves veus, moviments i escultures per simular una partitura de soroll experimental de Kapampangan i Urdu en directe de guitarra, baix i electrònica.


BURNING WOMAN (Kiyv, UKR)

https://www.instagram.com/burningwomanua/ https://linktr.ee/burningwomanua

https://drumeindhoven.bandcamp.com/track/nightingale-song

Burning Woman és el sobrenom d’una músicx, dissenyadora de so i DJ de Kíev Kateryna Kostrova que treballa en els gèneres de dark ambient, drone, techno, idm, industrial i noise. Experimenta constantment amb el seu propi so, utilitzant diversos mètodes de síntesi i processament del so, així com enregistraments de camp. Nascuda i criada a l’est d’Ucraïna, l’artista ha nodrit un tendre amor per l’estètica industrial que intenta reflectir en la seva obra. Kateryna és membre de la plataforma educativa per a productores de música electrònica femenina i no binària Womens’ Sound, i ha actuat als seus esdeveniments en diverses ocasions. El 2021, va formar part de l’equip organitzatiu de la residència internacional WOK – Collaborative Pot per a dones productores d’Ucraïna, Polònia i Suècia. Kateryna continua treballant en projectes centrats en la música electrònica experimental i artistes emergents juntament amb els seus col·legues de l’ONG Institute of Sound.


NFNR (Kiyv, UKR)

https://www.instagram.com/nfnr_music/  https://open.spotify.com/artist/0CPUDabJj8M3gs328Mu6Uf   https://www.youtube.com/watch?v=Oxq0_6hcn6o&list=PLjB6omqENdo30sIhd0PqfS-CP4grbdzFJ&index=10


NFNR – Artista de música electrònica ucraïnesa amb seu a Kíev. Va començar com a directora de cor, va transformar les pràctiques de música coral en composició electrònica en diferents gèneres, combinant textures polifòniques multicapa de vst modular amb enregistraments d’un altre camp industrial de passió. Des de l’inici de la invasió russa a gran escala, NFNR continua vivint a Ucraïna i ajuda activament els defensors del seu país a recollir donatius, organitzar subministraments de l’estranger i tocar concerts benèfics. Sentint-se difícil compondre música durant el temps de guerra, va començar a buscar temes que poguessin anar més enllà de la ira i la desesperació personals, trobant solució per parlar de fragilitat, vulnerabilitat i tendresa.


CLARA (París/ Italia)

https://www.instagram.com/clarafrancese/   https://youtu.be/6nKB5uXgvq8?feature=shared

https://on.soundcloud.com/tYf28

La Clara és una artista electrònica d’origen italià que actualment resideix a París. Compon bandes sonores per a produccions de cinema, teatre i moda, que han influït molt en el seu viatge en la música de ball electrònica. Els seus decorats i actuacions sovint es descriuen com a “pures experiències sensacionals”, proporcionant al públic una atmosfera cinematogràfica.


FURVOICE (Murcia)

https://www.instagram.com/furvoice/   https://www.youtube.com/watch?v=JXjLc7s7N_U

https://furvoice.bandcamp.com/

Fur Voice és David Gracia, compositor, vocalista i productor electrònic establert a Barcelona. El seu darrer àlbum ‘Passion Tuning’ (Mutabor i Amén Discos) és una progressió del seu set en directe, una barreja de textures de sintes que evoquen estats d’ànim i la seva veu expandida per pedals al ritme de beats que oscil·len al frenesí.

 

BIDISHA (India/ Berlin)

https://www.instagram.com/bids.d/?igshid=MzRlODBiNWFlZA%3D%3D

https://on.soundcloud.com/LjVad

Bidisha és una artista experimental amb seu a Berlín que crea música electrònica analògica. Toca i actua amb instruments electrònics fets per ella mateix i objectes trobats.

 

NOUR KARA & JULIETTE CAPEL (Iran/ France)

https://www.instagram.com/nour.kara_juliette.capel/

https://www.instagram.com/juliette_capel_/

https://www.instagram.com/nourkara.ir/

El duet està format per Nour Kara i Juliette Capel. Nour Kara, productora iraniana de música electrònica, compon i actua en directe amb màquines analògiques i digitals. En aquest projecte la seva música electrònica, amb doble nacionalitat i amb influències experimentals, glitches, industrial, dark-wave, post-punk, EBM, coneix Juliette Capel i el seu violoncel.

Juliette Capel, multiinstrumentista, ofereix en aquest projecte una interpretació no clàssica del violoncel els sons del qual estan modulats per efectes.

 

GENOVEVA GENOCIDE (Asturias/Bilbao)

https://www.instagram.com/genoveva_genocide/

Genoveva Genocide és el nou projecte de Nictofilia, adentrada al món de la indústria, el soroll i la protesta. Entra al so de la contracultura industrial on la lluita i la revelion sacseja tots els seus sons, jocs de drones, veus i instruments creats amb ferros recollits dels mateixos edificis. T’endinsa a les entranyes oblidades i sagnants de les classes.

Tots els directes són diferents, és un impuls d’improvisació corporal, no accepten la repetició, banys de sons creats amb ferros rovellats picats pel temps i alhora amb una resistència indestructible, cosa que et porta a l’arrel de la rudesa i la força primitiva.

 

CARMILLA SIOUX (Barcelona) 

https://www.instagram.com/carmillasioux/

https://youtu.be/ut5JyM944xg?si=Fmc-NLV0ITuXPyNL

https://on.soundcloud.com/8wndZ

Carmilla Sioux és DJ i productora de Barcelona. En l’últim any, ha aconseguit fer-se un nom en l’escena underground local, tocant en clubs de renom i compartint la seva música a nivell internacional. A través de les seves produccions, invoca la bruixeria com a mitjà de subversió. El seu estil gòtic i la seva passió per la música industrial s’entrellacen creant conjunts immersius i emotius.

 

OLOR ACRE (Barcelona)

https://instagram.com/oloracre/    https://soundcloud.com/oloracre

Olor Acre és el projecte barceloní d’Erik Paterna (aka Stmkh) i Xavier Longàs (aka Refectori) que tenen tres àlbums amb els segells de Bestiarie i Hedonic Reversal. Han actuat a diferents sales i festivals a Barcelona com MIRA Festival, a les dues edicions de Bicefal Festival, així mateix han portat sons propers al techno al Kreuzberg Club de la mà de Diffuse Reality. També amb el col·lectiu HEX, ha participat en el seu segon episodi a The Loft de Razzmatazz.

Aquest projecte ha estat dut a terme amb una idea que passa per un procés de creació definit a partir de la descomposició de sons ja presents juntament amb una constant acceleració descompassada que dóna com a resultat estructures i formes amb diferents lectures.

Operacions viscerals sobre configuracions establertes amb conseqüències sonores picants i abrasives que ofereixen magnituds futures.

Ordres i valors establerts per allò humà que són interpretades per la màquina donant així conseqüències heurístiques. Una expressió de control davant de sons disposats a transformar-se que es reparteix i està compartida biomecànicament; deixant espai a la seva composició per posteriorment arribar a un acord mutu de les interpretacions.

Un sense sentit esdevingut en la determinació dels resultats.


NARCOLEPTICA (Madrid)

https://www.instagram.com/bea_narcoleptica/

https://youtu.be/B8pDMJwk79s?si=g_70zEHkj8t_jrGj

https://narcoleptica.bandcamp.com/

Narcoleptica és Beatriz Vaca fent soroll. Experimentant des de la vostra veu, guitarra elèctrica processada, piano, sintetitzadors i electrònica, el vostre directe ens submergeix en una experiència d’estratificació sònica, misteriosa, intensa, evocadora i emocional. En lloc de la interpretació, es presenta la cerca de la veritat; una situació real que afecti qui escolta. A més dels seus discos publicats, la seva música apareix en nombrosos recopilatoris, àlbums col·laboratius, bandes sonores i peces escèniques de performance, dansa, teatre i multidisciplinars, en les quals sol actuar en viu. En aquesta ocasió presentarà un set d’electrònica experimental i veu.


Surreal Number (Madrid)

@musica_dispersa_rob

https://musicadispersarecords.bandcamp.com/album/quantum-compilation-acid-techno-files-2

www.linktr.ee/musicadispersa

És un dels projectes musicals de Roberto Vilela fundador de Música Dispersa.

Amb aquest projecte intenta tornar al so dels seus herois dels 90 rescatant aquells conjunts d’àcid i techno 100% analògic gravant aquells temps sense ordinadors ni smartphones creant un so vintage al qual s’agreguen mostres i alguns sons que s’acosten al so industrial més aspre. .

Amb aquest projecte Roberto ha actuat diverses vegades a la mítica sala Specka de Madrid a més de llocs tan dispars com Tbilissi o València.


RENACER 

@carmen_lemade  @tillmembrillo

https://on.soundcloud.com/YuaHQ

https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=WxUzdhh5_1I


“RENACER” és un viatge sonor, transtexturitzat, la pell dels artistes Till i Carmen (aka Helio 2%). La peça mostra coses que sentim però ens costa expressar amb paraules: la incomoditat, la incomprensió, el dol i la pèrdua però també l’eufòria, l’esperança, la voluntat, la curiositat. Narra una història que comença des d’un cos que va transitant. Però no és un individu tancat, sinó que el seu cos i la seva identitat és com una membrana que es va alimentant de tot allò amb què es troba. El “trans” com a trav