Dissabte 13 d’octubre  2018 

 

BALAGO
NUU
BONAFIDE ROJAS & THE MONA PASSAGE
SEWARD
MARINA HERLOP
CARLES VIARNÉS
NARCOLÉPTICA

 

 

NIT DE TOTES: 

DISSABTE 13 OCTUBRE 2018 

Un recorregut musical i nocturn a través de Konvent.

Arriba “Nit de Totes” a Konvent, una vetllada plena de música que proposa un recorregut nocturn, una rave en slow motion a través del diferents espais de la colònia tèxtil Cal Rosal amb els viatges sonors de Balago, la poesia elèctrica del Bronx de Bonafide Rojas & The Mona Passage, els sons electrònics de Nuu, la cançó lliure de Seward, el preciocisme barroc i poètic de Marina Herlop, el classicisme experimental de Carles Viarnés i el noise brutal de Narcoléptica.

Aquesta “Nit de Totes” començarà amb un sopar popular compartit amb els artistes, el públic i els i les residents del Konvent, sorprendrà amb un tast de vins i licors específic per cada concert a càrrec de Victoria Vins, Corpus i The Brot, i finalitzarà amb una sardinada de celebració matinal.

NIT DE TOTES
Artistes:
Balago, Nuu, Bonafide Rojas & The Mona Passage, Seward, Marina Herlop, Carles Viarnés, Narcoléptica.

De 22.30 a 7:30 amb sopar, tast de vins i licors i esmorzar popular amb artistes, residents i públic.

Preus:
40€ (inclou concerts, sopar, vins, licors i esmorzar)
30€ (inclou vins, licors i concerts)
20€ (inclou concerts)

Reserves: and@feelhappierthanever.com

Cartell: Jordi Plana

 

 

BALAGO

Balago és format per David Crespo, Guim Serradesanferm i són ja un clàssic de l’electrònica, el drone i l’ambient fets aquí, amb 17 anys de carrera i una capacitat de renovació a prova de bombes, que fa que els seus sons sempre s’ampliïn i es renovin constantment, descobrint racons encara per explorar de la seva música. Des del post-rock canònic dels seus primers treballs fins al seu anterior disc, “Darder” (2013), han recorregut un camí que ha anat enfosquint els seus sons i portant-los fins a l’ambient, la neoclàssica i la hypnagogia. Sempre aliens a les modes, sempre personals, tornen aquest any amb “El Demà”, una nova fita en la seva exploració sonora que ens els presenta més madurs i profunds, sense deixar de banda el seu particular diàleg entre l’electrònica i els instruments analògics, amb gran empenta lírica i una malenconia marca de la casa encara més espiritual i emocionant. Els seus directes són sempre una experiència física i sensorial i no se’ns acut lloc més adequat per acollir-los que la capella del castell templer de Miravet, on desplegaran tota la saviesa d’aquest nou disc que escapa a les etiquetes.

http://www.foehnrecords.com/

https://balago.bandcamp.com/

 

CARLES VIARNÉS

Carles Viarnès és un mestre de la neoclàssica, que es loopeja a ell mateix tocant el piano, vestit de theremin i efectes, per donar lloc a unes peces meravelloses i somiadores. De formació clàssica, el seu so ha anat despullant-se d’accessoris per donar protagonisme a l’emoció absoluta, parant també l’oïda al silenci i la puresa del so. Si el seu treball es titula “Schematismus” és perquè aspira a una destil·lació absoluta d’allò esencial.

https://www.carlesviarnes.com/

https://soundcloud.com/carlesviarnes

 

 

NUU

Nuu és un duet barceloní de pop electrònic, ambient i indietrònica que uneix els artistes Aida Oset i Guillem Llotje Rabada. Plegats composen i produeixen la seva música, malenconiosa i emocional, creant vincles amb altres disciplines com el vídeo o la dansa.
En dos anys han autoeditat el seu EP debut de nom homònim ‘nuu’ -situat entre els millors EP’s de l’any segons la revista Mondo Sonoro-, i el single ‘No place’ (Cydonia Records), estrenat al programa Siglo XXI de Radio 3 i acompanyat d’una videocreació realitzada per Estudi Carmel que ha estat inclosa a la llista dels millors clips nacionals segons Rockdelux.
El seu àlbum de debut ‘Gloom’ que es va publicar a través de Cydonia Records, es va estrenar a Siglo XXI de Radio 3 el 31 de gener del 2017 i la presentació del disc en directe va ser a la Sala Hiroshima (març 2017). A partir de llavors, ‘Gloom’ s’ha presentat a l’Auditori de La Pedrera de Barcelona dins el cicle ArtLab i per tot el territori català.

https://nuumusic.bandcamp.com/music

 

MARINA HERLOP

Marina Herlop és abans pianista que cantant. Però té un do que ha fet que el famós pianista britànic James Rhodes es fixés en ella i la convertís en el primer fitxatge del seu segell Instrumental Records, on ha publicat el seu disc de debut “Nanook”. Basculant entre les harmonies clàssiques i les melodies viscerals i intuïtives, quan es posa davant del piano ens venen a la ment els noms de Joanna Newsom o de James Blake, sobretot per l’ús que fa de la veu, un instrument més que dona personalitat i distinció al seu so. La seva música, ensomniadora i evocadora, demana intimitat.

https://marinaherlop.com/index.php/es/

https://soundcloud.com/marinaherlop

 

 

 

NARCOLÉPTICA

Narcoleptica equival a Beatriz Vaca fent soroll. Experimentació, barreja d’orígens sonors (instruments tradicionals i VST, programacions, fonografia i veu) i el circuit en viu equivalen a una experiència d’estratificació sonica. Espais sonors que habitar. Intenses, evocadores i emocionals a l’atmosfera. A on qui escolta pot triar quin punt de fuga seguir.

 

 

 

 

SEWARD

Seward és un col·lectiu d’acció sonora, cançó lliure i performance en perpetu moviment cap endavant. Uncut Magazine diu que Seward toquen “combustible avant-folk anarchy”, Kristian Davis-Downs confessa que “no havia vist res tan impactant com un concert de Seward en 15 anys com a Director d’Operacions al capdavant de Beggars Group [XL-Matador-4AD -Rough Trade] “. A Mondosonoro els va descriuen en directe com” genials, efervescents, potentíssims i bojos, inclassificables i contagiosos, màgics, únics, encantadors … Sempre es queda un amb ganes de més “. Rockdelux ressenya seu últim disc com “un apassionant viatge emocional i espiritual al voltant de les músiques populars”.

Percussions tradicionals i bateries experimentals, un banjo amb distorsió i efectes, una veu amb moltes personalitats, guitarres elèctriques, extractes manipulats de discursos, converses i pel·lícules, artefactes sonors, enregistraments de camp, un contrabaix i, en ocasions, fins a una secció de vents lliures … en set anys de trajectòria, Seward han reafirmat el seu segell únic i les seves dinàmiques sempre canviants editant quatre discos de la seva particular col·lecció HOME, signant amb Foehn Records a Espanya i amb Naim Records a Europa i tocant en escenaris molt diferents, com Paradiso Amsterdam, la Pedrera, KNUST Hamburg, Palau de la Música, Auditori, Escorxador; així com en festivals com Viu Llatí a Mèxic, Pohoda a Eslovàquia, The Great Escape a UK, Sziget a Hongria o Cruïlla, BAM o PS a Espanya.

El 2018, Seward han publicat WE PREFER TO (Gandula-Foehn-Moorworks), gravat íntegrament a Denton, Texas, i produït per Scott Solter (St. Vincent, Mountain Goats, Dirty Projectors …) i Matt Pence (Midlake, John Grant …). Un treball sense precedents que s’anuncia impredictible, imparable, íntim … Adjectius comuns a Seward des del primer dia que es van pujar junts a un escenari.

“There is life in Seward’s music, a humanity that most bands find near-impossible to weave into their music”, Joe Sparrow, A New Band A Day

 

BONAFIDE ROJAS & THE MONA PASSAGE

The Mona Passage és una banda de Nova York integrada per Bonafide Rojas, Yabel El, i Vincent Ramírez. Tenim una llista rotatòria d’oddballs i weirdos que toquen a la banda. Hem estat un quintet, un quartet, un trio i un duet. Bonafide és un poeta publicat per les editorials novaiorqueses més reconegudes, Vincent és un il·lustrador consumat i Yabey és un escultor de fusta.
Hem actuat al Museu de Brooklyn, Paperbox, The Nuyorican Poets Cafe, The Safari Room, El Cortez,
Capçalera encongit de Otto, Charleston, Farmàcia de Filadèlfia, Duval a Chicago, Bakers Bakery de Puerto Rico, La Tertulia, El Local i una gran quantitat de llocs que ja no existeixen com CBGB, Sin-E, The Alphabet Lounge i Siberia.

www.TheMonaPassage.bandcamp.com & www.soundcloud.com/themonapassage

MONDO SONORO

Cuenta atrás para la Nit de totes

VÍDEOS: